poniedziałek, 9 stycznia 2012

Początek.xd

   Witam wszystkich, którzy wstąpią na tego bloga choćby przypadkiem.;) Blog ten poświęcony będzie mojej twórczości o 1D, która zaśmieca mi dysk. xd Chciałabym poinformować, że jest to tylko i wyłącznie wytwór mojej chorej wyobraźni i nie znajduje to choćby najmniejszego odzwierciedlenia w rzeczywistości.
    W opowiadaniu będę się skupiać przede wszystkim na uczuciach. Nie wiem czy opowiadanie jest ekscytujące, porywające i zaskakujące, ale mam nadzieję, że umili niektórym wieczory, tak ja mi sprawia przyjemność pisanie go. Przede wszystkim jest ono realistyczne. Opowiada historię, która mogłaby się przytrafić każdej z nas, a główna bohaterka zmierza się z problemami codzienności.
    Z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy, mam nadzieję, że ktoś mi je wytknie. Liczę na obiektywną krytykę popartą racjonalnymi argumentami, bym niedoskonałości mogła poprawić. 
   Dziękuję za uwagę i zapraszam do zatracenia się w świecie wyobraźni, który może kiedyś którejś z was przydarzy się naprawdę. 

PS. Za komentarze będę się odwdzięczać. Liczę też na linki do innych opowiadań. Z chęcią w wolnym czasie poczytam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz