wtorek, 13 listopada 2012

PYT.

Oj, jak ja tu dawno nie byłam.. xd Miło mi jednak czasem wpaść i zobaczyć prawie 50.000tys wyświetleń i szatańską liczbę (dosłownie) komentarzy.; )) Jesteście tu jeszcze? Mam pytanie..
Mam napisane coś całkiem nowego, na całkiem inny temat.. bez 1D. Czy fascynujące? Nie wiem.. Troszkę fantastyczne, poruszające problemy społeczne i koleżeńskie. Jest ktoś chętny, by to czytać? Jakiś pasjonat? Czekam na odpowiedzi tydzień w porywach dwa.
Pozdrawiam gorąco wszystkich, którzy jeszcze pamiętają to moje małe dziecko.; x

5 komentarzy:

  1. Pisz o 1D!Jak mi dasz linka to na pewno będę czytać ;)
    Zapraszam do mnie

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czytała, z największą przyjemnością. :) Nie o 1D? To mi nie przeszkadza. Fantastyczne? Wspaniale. *.* Będę czytała nawet, jeżeli to będzie o świecącym dżemie. xd Wiem jednak, że po tobie mogę spodziewać się więcej, znacznie więcej. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Są tacy co pamiętają :D uwielbiam do tego opowiadania wracać, ponieważ one było nieprzewidywalne, nigdy nie było wiadomo jak się wszystko skończy. Ale to chyba urok Twoich wszystkich opowiadań ;)
    To wszystko zawdzięczamy Tobie i Twojej wyobraźni :)
    Mimo, że nie czytam opowiadań na internecie o innej tematyce niż 1D, to przełamałabym się dla Ciebie i Twojej twórczości, czyli... pisz ;)

    pozdrawiam Dream xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Libster Award.

    Więcej u mnie.
    http://love-oflondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne miejsce, tylko szkoda, ze go już nie prowadzisz :/

    OdpowiedzUsuń